Bijl doet weer de groenten van Hak

Na Cora van Mora keert ook Martine Bijl terug in commercials. Neerlands Glorie, sinds vorig jaar eigenaar van groentenmerk Hak, wil opnieuw in het merk investeren. Hak moet zich richten op 40-plussers die zijn opgegroeid met de groenten van Hak. Daarom gaat Martine Bijl weer optreden in reclame-uitingen van het merk. In 2002 werd, na zeventien jaar en ongeveer 35 spotjes, nog afscheid genomen van Bijl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!