Sport 2000 wil in alle landen hetzelfde worden

Sport 2000 wil in alle landen hetzelfde worden

Sportformule Sport 2000 wil dat de bedrijven in alle landen dichter naar elkaar toe groeien. De focus in de aangescherpte strategie ligt op internationale samenwerking.

Daarbij is het belangrijk dat het merk een sterker concept heeft, dat overal gelijk is, in plaats van in ieder land verschillend. Marit Gosau, ceo van Sport 2000 zegt hierover: "We willen onze internationale samenwerking gaan optimaliseren. Het doel is om een sterk retailmerk te worden met gedefinieerde formats en concepten, in plaats van in elk land verschillende benaderingen uit te rollen."  Daarom moet er in 2024 een internationaal retailteam komen met nationale vertegenwoordigers uit de verschillende landen.

Sport 2000 laat weten dat het nog kansen ziet op verdere uitbreiding van fysieke winkels. Op dit moment heeft het bedrijf 3586 winkels in 25 landen. In Nederland heeft het bedrijf ongeveer 90 filialen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!