Podcast met Bart van den Nieuwenhof, ceo Nexeye (Hans Anders, eyes+more en Direkt Optik)

Podcast met Bart van den Nieuwenhof, ceo Nexeye (Hans Anders, eyes+more en Direkt Optik)

In de RetailTrends Podcast gaan we in gesprek met verschillende retailers. Deze keer met Bart van den Nieuwenhof, ceo van Nexeye (o.a. Hans Anders).

Bart van den Nieuwenhof (52) is ceo van Nexeye, het moederbedrijf van onder meer Hans Anders en eyes+more. De opticienketens van Nexeye hebben 724 winkels in 5 Europese landen. Van den Nieuwenhof start in 1996 zijn retailcarrière als trainee bij C&A. Na C&A en vervolgens UPC begint hij in 2006 bij V&D. Daar wordt Van den Nieuwenhof verantwoordelijk voor de ombouw naar het nieuwe shop-in-shop concept binnen de warenhuizen. Samen met Philip Mountford gaat Van den Nieuwenhof in 2009 met het kwakkelende Hunkemöller aan de slag. Na deze succesvolle herpositionering wordt hij in 2012 eindverantwoordelijk voor La Place. We spreken uitgebreid over het faillissement van V&D en de impact hiervan op La Place. La Place werd als winstgevend onderdeel meegesleurd in dit debacle. Sinds 2018 staat Bart van den Nieuwenhof aan het roer van de value for money ketens Hans Anders, eyes+more en het Zweedse Direkt Optik. Verdere groei en focus op duurzaamheid zijn voor hem de belangrijkste thema’s voor de komende jaren.

Deze RetailTrends Podcast wordt mede mogelijk gemaakt door CM.com.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in