Binnenkijken in het nieuwe winkelconcept van Breitling

Binnenkijken in het nieuwe winkelconcept van Breitling

Breitling heeft zijn nieuwste brandstore in Den Haag geopend. Het is de eerste Nederlandse locatie die ingericht is volgens het nieuwe winkelconcept.

De nieuwe winkel zit aan de Hoogstraat 1.In het nieuwste retailconcept duikt Breitlings kleurcombinatie goud-blauw overal in de winkel op en moeten donkere elementen zorgen voor een luxueuze uitstraling. Opvallend bij binnenkomst is een motor die ter decoratie midden in de winkel staat.

Tekst loopt door onder de foto

De winkel draait natuurlijk om de verkoop van horloges en die staan ook in het nieuwe concept in opvallende vitrines voor felverlichte displays met daarop de grote B van Breitling.

Tekst loopt door onder de foto

 

In het nieuwe concept is er ook ruimte voor branded...

Breitling heeft zijn nieuwste brandstore in Den Haag geopend. Het is de eerste Nederlandse locatie die ingericht is volgens het nieuwe winkelconcept.

De nieuwe winkel zit aan de Hoogstraat 1.In het nieuwste retailconcept duikt Breitlings kleurcombinatie goud-blauw overal in de winkel op en moeten donkere elementen zorgen voor een luxueuze uitstraling. Opvallend bij binnenkomst is een motor die ter decoratie midden in de winkel staat.

Tekst loopt door onder de foto

De winkel draait natuurlijk om de verkoop van horloges en die staan ook in het nieuwe concept in opvallende vitrines voor felverlichte displays met daarop de grote B van Breitling.

Tekst loopt door onder de foto

 

In het nieuwe concept is er ook ruimte voor branded kledingitems van Breitling. Van shirts tot vesten en zelfs petjes en tassen. Dit was nog niet eerder verkrijgbaar in de Nederlandse winkels.

Tekst loopt door onder de foto

Tot slot bevat het nieuwe concept ook een bar. Dit stond al langer op het verlanglijstje van het horlogemerk maar is nu in Den Haag dus ook tot uitvoering gebracht. “Het idee is eigenlijk hartstikke simpel”, zo vertelde ceo Jan-Paul ten Hoopen eerder al aan RetailTrends. “Een kopje koffie of cocktail, terwijl je intussen horloges kunt zien en kopen. Dat is nog hartstikke uniek in de markt, maar het heeft zichzelf meer dan eens bewezen als succesvolle formule.” Bij de bar zit ook een loungeplek waar gasten even tot rust kunnen komen.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!