Koffiemerk Wakuli opent nieuwe winkel met breder concept

Koffiemerk Wakuli opent nieuwe winkel met breder concept

De vijfde winkel van het merk moet meer concurreren met supermarkten.

Koffiebedrijf Wakuli opent woensdag een nieuwe winkel in Amsterdam. Het is de vijfde winkelopening in ruim een jaar tijd.

De nieuwe winkel van Wakuli moet meer concurreren met de supermarkten, waar de eerste 4 vooral als een duurzaam alternatief voor Starbucks in de markt werden gezet. Deze vijfde winkel is daarom breder ingericht. Zo is er meer ruimte voor de verkoop van bonen en machines, maar ook voor advies en workshops. Net als in de vorige winkels is er ook een koffiebar voor koffie to-go.

De vijfde winkel van Wakuli is meer gericht op de consument die thuis koffie drinkt. 'Mensen thuis geen slechte koffie laten drinken' past volgens oprichter Yorick Bruins goed bij de missie van het merk. "Dat is cruciaal om de onderbetaling van koffieboeren tegen te gaan."

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!