Infographic: Waarom samenwerken de toekomst is voor private label

Infographic: Waarom samenwerken de toekomst is voor private label

Consumenten kiezen in de supermarkt steeds vaker voor huismerken. Zowel in Nederland als in Europa groeit hun aandeel gestaag. De concurrentie tussen private labels groeit en retailers zoeken naar manieren om zich te onderscheiden. Strategische samenwerkingen kunnen een belangrijk wapen zijn in de zware strijd om de consument. Deze infographic van Traceone laat zien waarom.

Consumenten kiezen in de supermarkt steeds vaker voor huismerken. Zowel in Nederland als in Europa groeit hun aandeel gestaag. De concurrentie tussen private labels groeit en retailers zoeken naar manieren om zich te onderscheiden. Strategische samenwerkingen kunnen een belangrijk wapen zijn in de zware strijd om de consument. Deze infographic van Traceone laat zien waarom.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!