Onlangs opende Guts & Gusto een nieuw filiaal in Utrecht. De kledingretailer betrad daarvoor het voormalig winkelpand van H&M en Monki aan de Steenweg en richtte dat op geheel eigen wijze in.
De opening van de nieuwe winkel is de eerste in de reeks nieuwe winkelopeningen. Het kledingmerk is bezig met het flink uitbreiden van zijn winkelbestand dit kalenderjaar. Naast Utrecht, mikt het op nog 3 nieuwe filialen. Waar die winkels gaan komen, is nog niet bekend. Met de winkel in Utrecht, staat de teller op 9 winkels in Nederland.
Tekst loopt door onder beeld.
Het nieuwe filiaal in de Domstad is zo’n 300 vierkante meter groot. De fashionretailer was daarvoor al zo'n 6 jaar gevestigd in de stad, aan de Choorstraat. Het tijdelijke huurcontract daarvan werd niet verlengd en dus moest er gezocht worden naar een nieuwe locatie.
Het pand aan de Steenweg werd daarvoor flink opgefrist, aansluitend bij de typische...
Onlangs opende Guts & Gusto een nieuw filiaal in Utrecht. De kledingretailer betrad daarvoor het voormalig winkelpand van H&M en Monki aan de Steenweg en richtte dat op geheel eigen wijze in.
De opening van de nieuwe winkel is de eerste in de reeks nieuwe winkelopeningen. Het kledingmerk is bezig met het flink uitbreiden van zijn winkelbestand dit kalenderjaar. Naast Utrecht, mikt het op nog 3 nieuwe filialen. Waar die winkels gaan komen, is nog niet bekend. Met de winkel in Utrecht, staat de teller op 9 winkels in Nederland.
Tekst loopt door onder beeld.
Het nieuwe filiaal in de Domstad is zo’n 300 vierkante meter groot. De fashionretailer was daarvoor al zo'n 6 jaar gevestigd in de stad, aan de Choorstraat. Het tijdelijke huurcontract daarvan werd niet verlengd en dus moest er gezocht worden naar een nieuwe locatie.
Het pand aan de Steenweg werd daarvoor flink opgefrist, aansluitend bij de typische stijl van het merk dat felle kleuren niet schuwt. Ook prints zijn veelvuldig te zien op de muren en zelfs op het plafond.
Tekst loopt door onder de beelden.
Het Nederlandse modemerk werd in 2007 opgericht door Henrike ten Voorde. Het sieradenwinkeltje in Oldenzaal, dat zij samen opende met haar broer, groeide de afgelopen jaren uit tot een merk met meerdere winkels, een webshop en een breder assortiment. In 2019 werd het merk door The Financial Times uitgeroepen tot 1 van de 200 snelst groeiende Europese ondernemingen.