Infographic: Zo zet je je website in als groeitool

Infographic: Zo zet je je website in als groeitool

Een website is een onmisbare tool geworden voor retailers. Het zorgt bijvoorbeeld voor vindbaarheid en bekendheid van je onderneming. Sterker nog: de klantreis begint bij veel Nederlandse consumenten (36 procent) online, blijkt uit recent onderzoek. Een website kan ook ingezet worden als groeitool. Maar hoe doe je dat? 

In deze infographic van Red Website Design worden maar liefst 30 tips gegeven om het conversiepercentage van je website op te krikken. 
 


Een website is een onmisbare tool geworden voor retailers. Het zorgt bijvoorbeeld voor vindbaarheid en bekendheid van je onderneming. Sterker nog: de klantreis begint bij veel Nederlandse consumenten (36 procent) online, blijkt uit recent onderzoek. Een website kan ook ingezet worden als groeitool. Maar hoe doe je dat? 

In deze infographic van Red Website Design worden maar liefst 30 tips gegeven om het conversiepercentage van je website op te krikken. 
 


Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!