Supermarktketen Poiesz zet in op non-food artikelen

De Friese supermarktketen Poiesz gaat de verkoop van non-food flink uitbreiden. In alle 41 filialen van de keten wordt een computerterminal geplaatst waarmee klanten non-foodartikelen kunnen bestellen. Tevens gaat Poiesz de verschillende broodafdelingen een flinke oppepper geven. Zo zullen de winkels in de toekomst ook zelf broden gaan bakken. Daarnaast worden halffabrikaten voor winkeliers gemaakt, zo maakte algemeen directeur Piet Smit bekend. De producten die digitaal gekocht kunnen worden, varieren van huishoudelijke apparatuur tot kleding. Het is nog niet helemaal duidelijk wanneer de supermarktketen de nieuwe diensten gaat aanbieden, maar de plannen zijn inmiddels rond. `We hopen in het begin van het nieuwe jaar te kunnen starten.` De leveranciers zijn nog niet uitgekozen. Volgens Smit hoeven klanten niet bij de servicebalie in de supermarkt spullen te kopen en op te halen. `Mensen kunnen de producten ook vanuit huis bestellen via onze internetsite. De artikelen kunnen een paar dagen later in een filiaal naar keuze worden afgehaald`, aldus Smit.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!