Wereldhave lanceert commercieel vervolg op The Closet Sale

Wereldhave lanceert commercieel vervolg op The Closet Sale

Met het concept kunnen beginnende retailers of onlinespelers kortstondig een stap zetten in de winkelstraat.

Eigenaar Wereldhave lanceert een nieuw concept in zijn winkelcentrum in Nieuwegein. In de pop-upshop kunnen retailondernemers voor een zeer korte periode en voor een laag tarief een winkelruimte huren. 

Retailondernemers kunnen de winkelruimte in de Nieuwegeinse Cityplaza voor 1 of meerdere dagen bezetten, voor een huurprijs van 99 euro per dag. Naar eigen zeggen is het concept bedoeld voor retailers om te kunnen experimenteren met fysieke retail. Zonder vast te zitten aan een langdurig contract kan de ruimte worden gebruikt voor productlanceringen of voorraadverkoop, aldus Wereldhave.

Eerder al kwam Wereldhave met The Closet Sale, een concept in zijn winkelcentra waarmee particulieren hun tweedehandsitems in fysieke winkels kunnen verkopen. Pop-up shop is hier een vervolg op, voor commerciële partijen. Een stap die meer tijd in beslag nam dan gedacht: ruim een jaar geleden kondigde de vastgoedbeheerder het concept al aan. Toen werd gekeken naar het Arnhemse Kronenburg.
 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!