Mannenmodemerk Wahts is verhuisd in onze hoofdstad. Waar het merk eerst een winkel had in de Gerard Doustraat, opende het onlangs zijn deuren van zijn brandstore voorzien van een nieuw winkelconcept aan de Cornelis Schuytstraat 9.
Voor de uitstraling van de nieuwe winkel werd er gekozen voor een strak en eigentijds design. Volgens het modemerk straalt de brandstore zijn dna uit dat bestaat uit tech, luxe en comfort.
Tekst loopt door onder de beelden.
Niet alleen werd er gebruik gemaakt van natuurlijke materialen, maar ook Frans eiken, suède en roestvrijstaal. Aan de wanden zijn grote spiegels geplaatst wat een ruimtelijk effect geeft aan de lange en smalle brandstore die een licht, maar warme uitstraling heeft.
Een Amsterdams architectenbureau, Framework Studio, ontwierp het vernieuwde concept. Daarbij...
Mannenmodemerk Wahts is verhuisd in onze hoofdstad. Waar het merk eerst een winkel had in de Gerard Doustraat, opende het onlangs zijn deuren van zijn brandstore voorzien van een nieuw winkelconcept aan de Cornelis Schuytstraat 9.
Voor de uitstraling van de nieuwe winkel werd er gekozen voor een strak en eigentijds design. Volgens het modemerk straalt de brandstore zijn dna uit dat bestaat uit tech, luxe en comfort.
Tekst loopt door onder de beelden.
Niet alleen werd er gebruik gemaakt van natuurlijke materialen, maar ook Frans eiken, suède en roestvrijstaal. Aan de wanden zijn grote spiegels geplaatst wat een ruimtelijk effect geeft aan de lange en smalle brandstore die een licht, maar warme uitstraling heeft.
Een Amsterdams architectenbureau, Framework Studio, ontwierp het vernieuwde concept. Daarbij vormde de collectie van Wahts als inspiratiebron.
Tekst loopt door onder het beeld.
Wahts werd in 2012 opgericht. De collecties van het merk zijn tijdloos en duurzaam, met oog voor functionaliteit en esthetiek. Wahts vindt naar eigen zeggen inspiratie in de lifestyle van moderne ondernemers, atleten en creatievelingen.
In 2019 opende het merk zijn eerste winkel in een pand aan de Gerard Doustraat in Amsterdam. Die brandstore was ook voorzien van een strakke, lichte en minimalistische uitstraling. Met de witte muren gecombineerd met zwarte details, zoals zwarte kasten en kledingrekken, oogde dat interieur een stuk koeler dan het nieuwe storedesign.