Infographic: Hoe folders de consument beïnvloeden

Infographic: Hoe folders de consument beïnvloeden

Ongeveer de helft van de Nederlanders laat een groot deel van het boodschappenlijstje beheersen door folders. Dat blijkt uit Het grote folderonderzoek 2024 van Markteffect in opdracht van De Reclamefabriek en Publitas. Deze infographic toont de uitkomsten van dit onderzoek.

 

Ongeveer de helft van de Nederlanders laat een groot deel van het boodschappenlijstje beheersen door folders. Dat blijkt uit Het grote folderonderzoek 2024 van Markteffect in opdracht van De Reclamefabriek en Publitas. Deze infographic toont de uitkomsten van dit onderzoek.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!