Nederlands debuut voor jeanslabel Eat Dust

Nederlands debuut voor jeanslabel Eat Dust

Het kledingmerk opent in Amsterdam zijn eerste brandstore in Nederland. 

Eat Dust, een kledingmerk dat zich toespitst op de verkoop van denim, opent in juli zijn eerste Nederlandse brandstore. Het merk strijkt neer aan de Leliegracht in onze hoofdstad.

Het merk, dat in 2010 is opgericht door Rob Harmsen en Keith Hioco, opent de winkeldeuren aan de Leliegracht 24 op 4 juli. In de brandstore zijn, anders dan in Eat Dusts andere 2 winkels, ook vrouwenkleding te vinden zijn.

De nieuwe vestiging betekent de derde brandstore van het merk. In Parijs heeft Eat Dust een winkel aan Rue Yves Toudic; in Antwerpen is het merk te vinden aan de Volkstraat 2. In de Belgische stad is er in de kledingwinkel ook een coffeecorner te vinden. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!