C&A rondt moderniseren Europese winkels af

C&A rondt moderniseren Europese winkels af

Na het moderniseren van 1300 Europese filialen wil de fashionretailer nog zo'n 100 nieuwe vestigingen openen.

C&A is bezig aan de afrondende fase in het moderniseren van zijn 1300 winkels in 17 Europese landen. De fashionretailer opende vorig jaar zijn eerste locatie met nieuw winkelconcept in Westfield Mall of the Netherlands.

In het design van de locatie in Leidschendam wordt er gebruikgemaakt van 'harmonieus gebruik van licht, beeld, meubels, natuurlijke attributen en een akoestische ambiance'. "C&A richt zich op het moderniseren van haar winkelportfolio en klantenbeleving, en zorgt voor een consistente look en feel in al onze verkooppunten”, aldus ceo Giny Boer. 

Ook moet het moderniseren van de huidige filialen in Europa ruimte komen om meer winkels te openen. Zo wil C&A de komende 3 jaar zo'n 100 nieuwe Europese filialen. Dat is onderdeel van de nieuwe strategie die het bedrijf sinds een halfjaar heeft uitgerold. De keten ziet vooral kansen in Duitsland (zoals Hamburg en Berlijn). 

In Nederland denkt het modemerk aan extra winkellocaties in de omgeving van Amsterdam. C&A heeft in totaal bijna 100 vestigingen in ons land. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!