Nederlanders gaven in het eerste kwartaal van 2024 in totaal 9 miljard euro uit aan online aankopen. Dat is 3 procent meer dan in het eerste kwartaal van 2023. Het aandeel online bestedingen van de totale retailuitgaven van de consument daalde van 32 procent naar 31 procent. In de toekomst verwacht Thuiswinkel.org echter weer een stijging.
In deze infograhic vind je hoe de uitgaven van de Nederlandse consument zich ontwikkelen richting webshops over de grens. Spoiler: er worden vooral meer Chinese producten aangeschaft.
Bron:...
Nederlanders gaven in het eerste kwartaal van 2024 in totaal 9 miljard euro uit aan online aankopen. Dat is 3 procent meer dan in het eerste kwartaal van 2023. Het aandeel online bestedingen van de totale retailuitgaven van de consument daalde van 32 procent naar 31 procent. In de toekomst verwacht Thuiswinkel.org echter weer een stijging.
In deze infograhic vind je hoe de uitgaven van de Nederlandse consument zich ontwikkelen richting webshops over de grens. Spoiler: er worden vooral meer Chinese producten aangeschaft.
Bron: Thuiswinkel.Org