H&M Home heeft zijn eerste winkel in Latijns-Amerika geopend, in Panama-stad. Het filiaal biedt een luxueuze winkelervaring die te vergelijken is met een boetiekhotel.
De gloednieuwe brandstore is gelegen in het Multiplaza-winkelcentrum in Panama-stad. Met de toevoeging van de eerste H&M Home-winkel breidt H&M Group zijn activiteiten uit in Panama. In 2021 maakte het Zweedse kledingmerk zijn intrede in het land met een eerste kledingwinkel.
De toenmalige H&M-ceo Karl-Johan Persson zei toen veel perspectief te zien in de regio. Het land zou 1 van de snelst groeiende markten zijn voor het Zweedse kledingmerk. Vorig jaar boekte H&M naar eigen zeggen goede resultaten in Latijns-Amerika.
Tekst loopt door onder de beelden.
H&M Home heeft zijn eerste winkel in Latijns-Amerika geopend, in Panama-stad. Het filiaal biedt een luxueuze winkelervaring die te vergelijken is met een boetiekhotel.
De gloednieuwe brandstore is gelegen in het Multiplaza-winkelcentrum in Panama-stad. Met de toevoeging van de eerste H&M Home-winkel breidt H&M Group zijn activiteiten uit in Panama. In 2021 maakte het Zweedse kledingmerk zijn intrede in het land met een eerste kledingwinkel.
De toenmalige H&M-ceo Karl-Johan Persson zei toen veel perspectief te zien in de regio. Het land zou 1 van de snelst groeiende markten zijn voor het Zweedse kledingmerk. Vorig jaar boekte H&M naar eigen zeggen goede resultaten in Latijns-Amerika.
Tekst loopt door onder de beelden.
De winkel in Panama-stad is 700 vierkante meter groot en biedt een scala aan producten aan voor in huis. Iedere afdeling vertegenwoordigt een kamer in huis. Van de woonkamer, keuken, slaapkamer, kinderkamer tot de badkamer.
H&M Home biedt naast het gebruikelijke assortiment ook een samengestelde selectie van Panamese producten aan. Zo wordt er limited editon Geisha-koffie aangeboden en bocao-chocolaatjes. Ook zijn er verse en gedroogde bloemen te koop bij de bloemenwinkel ‘Studio Floral + H&M Home’.
Tekst loopt door onder het beeld.
Het interieur is geïnspireerd op architecturale elementen en de levendige sfeer van Panama-stad, moderne appartementen en boetiekhotels. Verder wordt het storedesign gekenmerkt door een palet van witte tinten en texturen.
De houten visgraatvloeren, vintage objecten en kroonluchters dragen bij aan een luxueuze winkelervaring. Verder werd het pand ingericht met gerecycled meubilair en stukken van lokale merken. De winkelpui oogt verfrissend en modern.
Tekst loopt door onder het beeld.
H&M heeft 124 winkels in Midden-Amerika en Zuid-Amerika. 20 H&M-winkels daarvan hebben een ruimte gewijd aan H&M Home in de vorm van shop-in-shops, aldus de Panamese krant Martes Financiero. Het H&M Home-filiaal in Panama werd begin juli geopend.