In deze winkel verlies je de tijd

In deze winkel verlies je de tijd

Breitling wil groeien op de Italiaanse markt en dus was het tijd voor een vierde boutique in het land van de pizza’s en pasta’s. Het luxe horlogemerk opende een gloednieuwe flagshipstore in hartje Rome waar horloges en drankjes worden gemixt.

Het vlaggenschip is meer dan 250 vierkante meter groot, verdeeld over 2 verdiepingen. In de winkel is een speciale selectie horloges te ontdekken.

In Nederland opende het horlogemerk eerder een winkel volgens hetzelfde concept in Den Haag. De kleurcombinatie goud-blauw is overal in de winkel terug te vinden en de donkere elementen – zoals de bakstenen - zorgen voor een luxueuze sfeer en uitstraling.

Tekst loopt door onder de beelden. 

Breitling wil groeien op de Italiaanse markt en dus was het tijd voor een vierde boutique in het land van de pizza’s en pasta’s. Het luxe horlogemerk opende een gloednieuwe flagshipstore in hartje Rome waar horloges en drankjes worden gemixt.

Het vlaggenschip is meer dan 250 vierkante meter groot, verdeeld over 2 verdiepingen. In de winkel is een speciale selectie horloges te ontdekken.

In Nederland opende het horlogemerk eerder een winkel volgens hetzelfde concept in Den Haag. De kleurcombinatie goud-blauw is overal in de winkel terug te vinden en de donkere elementen – zoals de bakstenen - zorgen voor een luxueuze sfeer en uitstraling.

Tekst loopt door onder de beelden. 

BreitlingRome4

BreitlingRome8

Het geel keert onder meer terug in de felverlichte displays met daarop een grote ‘B’ van Breitling. En met het gebruik van zijn zwierige okergele retro-logo aan de muur wil het merk toegankelijker zijn.

Net als in Den Haag voegde het luxe horlogemerk ook blurring toe aan zijn nieuwste aanwinst in Rome. Er is een stijlvolle bar met uitzicht op de Via del Babuino, de straat waar de winkel zich bevindt.

Tekst loopt door onder de beelden. 

BreitlingRome2

BreitlingRome

Blurring stond een tijd op het verlanglijstje van het horlogemerk. En bij een mengformule horen ook mixdrankjes. “Het idee is eigenlijk hartstikke simpel”, vertelde ceo Jan-Paul ten Hoopen eerder tegen RetailTrends. “Een kopje koffie of cocktail, terwijl je intussen horloges kunt zien en kopen. Dat is nog harstikke uniek in de markt, maar heeft zichzelf meer dan eens bewezen als succesvolle formule.” Die cocktail kunnen bezoekers niet alleen nuttigen aan de bar, maar ook op een heerlijke loungebank.

Tekst loopt door onder de beelden. 

BreitlingRome9

BreitlingRome12

Volgens Eddie Eliakim, die Breitling in Italië en Malta leidt, is deze boutique de ‘perfecte plek om jezelf onder te dompelen in het Breitling-verhaal’.  Volgens hem vertegenwoordigt deze winkel een voortdurende toewijding aan groei op de Italiaanse markt. Naast Rome heeft Breitling ook boutiques in Milan, Toarmina en Torino.

BreitlingRome6

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!