Infographic: Pinterest als marketingtool

Infographic: Pinterest als marketingtool

Of het nu gaat om een sterk recept voor in de keuken of interieurtips: zoek en gij zult vinden op Pinterest. De zoekmachine heeft zich weten te ontwikkelen tot een krachtig platform voor inspiratie en wordt ook steeds meer ingezet voor marketingdoeleinden. 

Pinterest werkt als een zoekmachine voor ideeën waarbij de gebruikers afbeeldingen en video’s kunnen opslaan (pinnen) op persoonlijke en gedeelde borden. Als merk of retailer kun je het platform inzetten om je producten op een inspirerende manier te presenteren en onder de aandacht te brengen van je doelgroep.

Tailwind sprak met Madison Smith, strategisch partner manager bij Pinterest, en zette de beste tips op een rij in deze infographic.

Of het nu gaat om een sterk recept voor in de keuken of interieurtips: zoek en gij zult vinden op Pinterest. De zoekmachine heeft zich weten te ontwikkelen tot een krachtig platform voor inspiratie en wordt ook steeds meer ingezet voor marketingdoeleinden. 

Pinterest werkt als een zoekmachine voor ideeën waarbij de gebruikers afbeeldingen en video’s kunnen opslaan (pinnen) op persoonlijke en gedeelde borden. Als merk of retailer kun je het platform inzetten om je producten op een inspirerende manier te presenteren en onder de aandacht te brengen van je doelgroep.

Tailwind sprak met Madison Smith, strategisch partner manager bij Pinterest, en zette de beste tips op een rij in deze infographic.

infographicpinterest

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 45.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ minimaal 50% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!