Mango stelt nieuwe e-commercemanager aan

Mango stelt nieuwe e-commercemanager aan

Haar eerste grote taak is om de Spaanse fashionretailer online in 12 nieuwe markten te lanceren.

Mango heeft in Marlies Hersbach een nieuwe e-commercemanager gevonden. Haar eerste grote taak is om de Spaanse fashionretailer online in 12 nieuwe markten te lanceren.

Met de toevoeging van een onlinetak in Angola, Belize, Brunei, Equatoriaal-Guinea, Gabon, Gambia, Honduras, Laos, Mongolië, Nieuw-Zeeland, Papoea-Nieuw-Guinea en Togo komt het totaal op zo’n 120 onlinemarkten voor Mango. Hersbach wordt verantwoordelijk voor het ontwikkelen, leiden en uitvoeren van de strategie in alle 120 markten.

Hersbach is inmiddels bijna 5 jaar actief bij de Spaanse retailer. Voor deze functie was ze verantwoordelijk voor de gehele retailtak van het bedrijf in Frankrijk. Daar bepaalde zij de retailstrategie.

Mango rapporteerde tijdens het boekjaar 2023 voor het eerst meer dan 1 miljard euro omzet in zijn onlinetak. Daardoor wordt Hersbach verantwoordelijk voor ongeveer een derde van de totale omzet.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!