Pandora is begin oktober verhuisd naar een grotere hoeklocatie in de Amsterdamse Kalverstraat. De winkel is dankzij een prominente gevel in een monumentaal pand beter zichtbaar en toegankelijk dan de oude winkel van het sieradenmerk.
De nieuwe winkel, ingericht volgens het nieuwe winkelconcept Evoke 2.0, is ingedeeld in verschillende zones om meerdere collecties te laten zien. Elke perimeterwand toont een specifieke collectie om klanten direct te inspireren met sieraden die al gestyled en gecombineerd zijn.
Tekst loopt door onder de foto
Door het gebruik van...
Pandora is begin oktober verhuisd naar een grotere hoeklocatie in de Amsterdamse Kalverstraat. De winkel is dankzij een prominente gevel in een monumentaal pand beter zichtbaar en toegankelijk dan de oude winkel van het sieradenmerk.
De nieuwe winkel, ingericht volgens het nieuwe winkelconcept Evoke 2.0, is ingedeeld in verschillende zones om meerdere collecties te laten zien. Elke perimeterwand toont een specifieke collectie om klanten direct te inspireren met sieraden die al gestyled en gecombineerd zijn.
Tekst loopt door onder de foto
Door het gebruik van premium materialen zoals marmeren en gekleurde displays en een kleurpalet van hout, beige, zwart en roze wil Pandora kwaliteit, warmte en luxe uitstralen.
Tekst loopt door onder de foto
Een opvallend element in de winkel is het Pandora ‘O’key sign op de roze wand, direct achter de eveneens roze kassa.
Tekst loopt door onder de foto
De winkel staat vol met interactieve touchpoints, zoals een entreetafel met de nieuwste collecties en een flexibele wand voor extra presentatiemogelijkheden. De campagne van het moment wordt telkens benadrukt met specifieke kleuren en decoratieve elementen.
Tekst loopt door onder de foto
Op dit moment telt Pandora 25 winkels in Nederland. Van een grote fysieke expansie in Nederland is voorlopig geen sprake. Voor volgend jaar staat de opening van 1 vestiging op de planning. Waar die komt, is nog niet bekend. Lees meer over de uitbreidingsplannen en de rol van Nederland als proeftuin in een interview met Thomas Hansen, general manager Northern Europe bij Pandora.