Modeketen H&M is voor het eerst een samenwerking aangegaan met een warenhuis. De Zweedse modegigant heeft een pop-upstore in Selfridges, een zusterbedrijf van De Bijenkorf, in Londen geopend voor de introductie van een nieuwe premium kinderkledinglijn.
Naast de pop-upstore in Selfridges Londen is de lijn vanaf nu ook verkrijgbaar bij Selfridges in Birmingham en Manchester en online, evenals via H&M.com en geselecteerde H&M-winkels.
Concept
Met het nieuwe concept H&M Adorables, dat deze maand wereldwijd wordt uitgerold, richt de modeketen zich primair op pasgeboren baby's. De collectie bestaat onder meer uit kant-en-klare geschenkdozen, tijdloze basisstukken en kleding in een neutraal kleurenpalet, gemaakt van hoogwaardige, duurzame materialen, zoals kasjmier, zijde, merinowol en biologisch katoen.
“Geboren uit de wens om mooi doordachte stukken te creëren in hoogwaardige composities en met een nauwgezette aandacht voor detail, biedt de nieuwe lijn duurzame stijlen die seizoen na seizoen nieuw leven zullen worden ingeblazen", aldus Sofia Löfstedt, hoofd design en creatie bij H&M Kids.
Reacties 0