Nieuw winkelformat voor GrandOptical

Nieuw winkelformat voor GrandOptical

Het filiaal in Groningen is gebaseerd op de flagshipstore van het merk aan de Champs-Élysées.

GrandOptical heeft dit weekend in Groningen een nieuwe winkelformat geopend. Het filiaal is gebaseerd op de flagshipstore van het optiekconcern aan de Champs-Élysées in Parijs.

Na Groningen moeten er meer Nederlandse vestigingen volgen. De verbouwingen van de winkels staan momenteel gepland voor 2025. Welke filialen er dan eerst aan de beurt zijn, is nog niet bekendgemaakt.

Door het nieuwe format kan moederbedrijf GrandVision (onderdeel van EssilorLuxottica) de 2 merken in Nederland, Pearle en GrandOptical, hun eigen positionering meegeven. Ook kunnen ze hun verschillende doelgroepen nu beter op hun eigen manier bedienen, aldus het bedrijf.

Bij het nieuwe format staat het luxesegment centraal. Het vernieuwde GrandOptical-filiaal biedt luxemerken van EssilorLuxottica zoals Dolce & Gabbana, Giorgio Armani en Prada aan, en breidt het assortiment de komende tijd uit met meerdere merken uit het hogere segment.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!