Kleding- en sieradenmerk My Jewellery behoort tot de 20 Europese bedrijven die hun omzetgroei de afgelopen 10 jaar het beste wisten te behouden. De ranglijst is samengesteld door The Financial Times, in samenwerking met Statista.
My Jewellery staat op plaats 20 in de lijst met 300 namen. The Financial Times keek naar de omzetgroei van 2013 tot 2023, een periode met onder meer de coronacrisis en de Russische inval in Oekraïne.
Het in 2011 door Sharon Hilgers opgerichte My Jewellery behaalde een jaarlijkse omzetgroei van gemiddeld 76,6 procent. In 2023 bedroeg de omzet 81,2 miljoen euro. My Jewellery is 1 van de 2 modebedrijven in de lijst. Het andere is het Duitse kinderkledingmerk Trollkids.
My Jewellery begon als webshop en opende later ook winkels. De teller staat inmiddels op 39 boutiques, waarvan 29 in Nederland. De rest bevindt zich in België (6), Duitsland (3) en Frankrijk (1).
Reacties 0