Plus gaat groot deel agf-producten onder huismerk brengen
Gepubliceerd op 19 november 2004 om 00:00
Supermarktketen Plus gaat het merendeel van zijn versproducten onder eigen merk brengen. Daarnaast worden de Plus-cosmeticaproducten onder de Superunie-merknaam Derlon naar buiten gebracht. Dat stelt commercieel adjunct-directeur Sjaak de Korte van Plus Retail. `De operatie maakt onderdeel uit van een veel grotere operatie om onder de merknaam Plus meer kwaliteit in de schappen te brengen voor lagere prijzen`, aldus De Korte. Bij Plus ligt vanaf halverwege november een eigen lijn agf-producten in de schappen. De producten zijn verpakt in speciaal ontwikkeld doorzichtig materiaal en voeren het Plus-label. De Korte wil niet zeggen hoeveel agf-producten onder het label Plus komen. `We zijn echter constant op zoek naar producten die we onder het eigen label kunnen presenteren. Zeker is wel dat we in de agf-afdeling een vrij grote serie onder het Plus-huismerk gaan brengen.` Plus heeft net de introductie van een eigen range kaas afgerond. De Klaverlander-kaas ligt sinds begin november in de Plus-supermarkten.
Reacties 0