Holland & Barrett geeft brein een boost met pop-upstore in Amsterdam

Holland & Barrett geeft brein een boost met pop-upstore in Amsterdam

De pop-upwinkel maakt deel uit van de nieuwe missie van de gezondheidsketen, ‘Je Nieuwe Leeftijd’.

Holland & Barrett opent in aanloop naar Blue Monday de Breintuin, een interactieve pop-upwinkel aan de Prinsengracht in Amsterdam.

De pop-upwinkel maakt deel uit van de nieuwe missie van de gezondheidswinkelketen, ‘Je Nieuwe Leeftijd’. De retailer wil hiermee het bewustzijn vergroten over het belang van breingezondheid en consumenten inspireren om stappen te zetten naar een gezonder en vitaler leven.

Breingezondheid is een van de drie pijlers van de nieuwe missie, naast Skin Health en Women’s Health. Holland & Barrett lanceert dit jaar binnen deze pijlers meerdere initiatieven die consumenten moeten helpen hun persoonlijke gezondheidsdoelen te bereiken en zo het aantal gezonde levensjaren te vergroten. De Breintuin, die is geopend van 16 tot en met 20 januari, is het eerste initiatief dat Holland & Barrett introduceert.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 45.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ minimaal 50% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!