Labfresh lanceert dameskledinglijn

Labfresh lanceert dameskledinglijn

De voormalig RetailRookie kan deze uitbreiding realiseren na een succesvolle crowdfunding.

Modemerk Labfresh breidt uit naar damesmode. De voormalig RetailRookie kan deze uitbreiding realiseren na een succesvolle crowdfunding.

De dameskledinglijn wordt gefinancierd vanuit de achtste crowfundingronde van het merk. In het eerste weekend haalde Labfresh 343.000 euro op. Het doel is 700.000 euro bij elkaar te brengen, om daarmee het komende jaar vijf nieuwe drops te lanceren. 

Dat de nieuwe collectie tot stand komt na een crowdfunding is voor Labfresh niet vreemd: “We zijn al het meest door crowdfunding gefinancierde modemerk van Europa en dat hebben we te danken aan de kracht van onze community. Het is bijzonder dat zoveel klanten in ons geloven en samen investeren in onze groei”,  zegt  medeoprichter Lotte Vink.

Het bedrijf opende afgelopen zomer een derde winkel. Die is gevestigd in de Mall of The Netherlands. Ook zijn er Labfresh-winkels in Amsterdam en Kopenhagen. Verreweg de meest omzet wordt echter online gerealiseerd.

Het bedrijf is in 2017 opgericht door Kasper Brandi Petersen en zijn partner Lotte Vink. Labfresh behoorde in 2019 tot de tien RetailRookies van RetailTrends.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 45.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ minimaal 50% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!