Het typische blauwe tapijt heeft plaatsgemaakt voor een houtlook vloer in de Jysk-winkels. Niet in 1, maar in meer dan 2.000 winkels. In 3 jaar tijd bouwde de Deense woonretailer wereldwijd alle geschikte winkels om naar een nieuw concept. Dit is de nieuwe look van Jysk.
De Deense retailer heeft in Nederland 104 winkels en 90 daarvan kregen de frisse update. Niet alleen beschikken de winkels over een lichte houtlook vloer, ook werden er subtiele kleuren toegevoegd. Verder beschikt het winkelconcept 3.0, zoals de woonretailer het noemt, over sfeervolle winkelopstellingen en nieuwe verlichting.
Swipe in het carrousel om meer beelden te zien.
Carrousel
Het nieuwe concept werd voor het eerst getest in 2016 in Horsens, Denemarken. Goede resultaten hiervan zorgden ervoor dat de uitrol hiervan in 2021 werd versneld.
630 miljoen euro
In 3 jaar tijd zijn wereldwijd alle geschikte winkels omgebouwd naar het nieuwe concept. Dat komt neer op meer dan 2.000 winkels –...
Het typische blauwe tapijt heeft plaatsgemaakt voor een houtlook vloer in de Jysk-winkels. Niet in 1, maar in meer dan 2.000 winkels. In 3 jaar tijd bouwde de Deense woonretailer wereldwijd alle geschikte winkels om naar een nieuw concept. Dit is de nieuwe look van Jysk.
De Deense retailer heeft in Nederland 104 winkels en 90 daarvan kregen de frisse update. Niet alleen beschikken de winkels over een lichte houtlook vloer, ook werden er subtiele kleuren toegevoegd. Verder beschikt het winkelconcept 3.0, zoals de woonretailer het noemt, over sfeervolle winkelopstellingen en nieuwe verlichting.
Swipe in het carrousel om meer beelden te zien.
Het nieuwe concept werd voor het eerst getest in 2016 in Horsens, Denemarken. Goede resultaten hiervan zorgden ervoor dat de uitrol hiervan in 2021 werd versneld.
630 miljoen euro
In 3 jaar tijd zijn wereldwijd alle geschikte winkels omgebouwd naar het nieuwe concept. Dat komt neer op meer dan 2.000 winkels – gemiddeld meer dan 1 per dag. De totale investering hiervan bedroeg 4,7 miljard Deense kronen, oftewel 630 miljoen euro.
Voorlopig kan de Deense retailer met dit concept een tijdje uit de voeten. “We hebben nu een sterke basis voor de toekomst”, zegt Carsten Nørgreen Weinkouff, executive vice president retail development, customer service & b2b bij Jysk. Toekomstige aanpassingen worden voortgeborduurd op het huidige concept.