In de nieuwe RetailTrends Talks-serie Merken langs de meetlat onderzoeken RetailTrends-oprichter Marcel ten Holte en merkexpert Hendrik Beerda in 3 afleveringen de wereld van Nederlandse retailmerken.
In deze eerste aflevering bekijken ze de ontwikkeling van de sterkste retailmerken van ons land. Bol stond 10 jaar lang op de eerste plek, tot Kruidvat het onlineplatform dit jaar opeens van de troon stootte. Hoe kan dat? En wat is er te zeggen over de merkkracht van de rest van de toppers, zoals Albert Heijn, Action en HEMA?
Deze RetailTrends-podcast wordt mede mogelijk gemaakt door Comarch.
Brands in Retail
Merkenexpert Hendrik Beerda doet sinds 2015 onderzoek naar de 100 sterkste retailmerken in Nederland. RetailTrends.nl presenteert de opvallendste uitkomsten. Op het RetailTrends-event Brands in Retail van 27 mei gaat Beerda in op de belangrijkste uitkomsten van het Retail Merkenonderzoek. Ook kijkt hij naar de mogelijkheden van sponsoring voor reputatieversterking van een merk, nu reclame minder effectief wordt. Op basis van het Retail Merkenonderzoek 2025 worden op Brands in Retail 3 nieuwe awards uitgereikt:
🏆Vriendelijk winkelpersoneel
🏆Aantrekkelijke aanbiedingen
🏆Goede prijs-kwaliteitverhouding
Kijk hier voor meer informatie over de line-up van Brands in Retail en tickets.
www.retailtrends.nl/brandsinretail
Reacties 0