Podcast: Merken langs de meetlat (deel 1) - RetailTrends Talks

Podcast: Merken langs de meetlat (deel 1) - RetailTrends Talks

In de nieuwe RetailTrends Talks-serie Merken langs de meetlat onderzoeken RetailTrends-oprichter Marcel ten Holte en merkexpert Hendrik Beerda in 3 afleveringen de wereld van Nederlandse retailmerken. 

In deze eerste aflevering bekijken ze de ontwikkeling van de sterkste retailmerken van ons land. Bol stond 10 jaar lang op de eerste plek, tot Kruidvat het onlineplatform dit jaar opeens van de troon stootte. Hoe kan dat? En wat is er te zeggen over de merkkracht van de rest van de toppers, zoals Albert Heijn, Action en HEMA?  

Deze RetailTrends-podcast wordt mede mogelijk gemaakt door Comarch.

Brands in Retail 
Merkenexpert Hendrik Beerda doet sinds 2015 onderzoek naar de 100 sterkste retailmerken in Nederland. RetailTrends.nl presenteert de opvallendste uitkomsten. Op het RetailTrends-event Brands in Retail van 27 mei gaat Beerda in op de belangrijkste uitkomsten van het Retail Merkenonderzoek. Ook kijkt hij naar de mogelijkheden van sponsoring voor reputatieversterking van een merk, nu reclame minder effectief wordt. Op basis van het Retail Merkenonderzoek 2025 worden op Brands in Retail 3 nieuwe awards uitgereikt: 
🏆Vriendelijk winkelpersoneel 
🏆Aantrekkelijke aanbiedingen 
🏆Goede prijs-kwaliteitverhouding 

Kijk hier voor meer informatie over de line-up van Brands in Retail en tickets. 
www.retailtrends.nl/brandsinretail

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!