Oud-RetailRookie Mama's Maaltijden richting 50 miljoen euro omzet
Gepubliceerd op 10 juni 2025 om 11:00
Mama's Maaltijden gaat dit jaar een consumentenomzet van 50 miljoen euro bereiken. Dat meldt de oud-RetailRookie op LinkedIn.
Het gaat daarbij om de omzet van alle merken samen. Ook is er inmiddels een positief bedrijfsresultaat (ebitda) en kan het bedrijf naar eigen zeggen 'de negatieve vermogens langzaam in gaan lopen'.
Mama's Maaltijden groeit flink de afgelopen tijd. In het eerste kwartaal meldde de oud-RetailRookie van 2022 al dat zijn producten bij Plus en Vomar komen te liggen. Daardoor werden er 650 verkooppunten toegevoegd. Eind 2024 waren Albert Heijn en Dirk van den Broek al toegevoegd met zo'n 1.000 verkooppunten.
Mama's Maaltijden haalde in de zomer van 2023 1 miljoen euro op in het tv-programma Dragon's Den, waardoor het verder kon investeren. Ook ging het bedrijf een samenwerking aan met XXL Nutrition in de vorm van Fitmeals. Begin vorig jaar nam het branchegenoot Vood over met als doel 'stappen in de retail' te maken.