De Bijenkorf voert aantal events in alle vestigingen op

De Bijenkorf voert aantal events in alle vestigingen op

In de winkels komt live muziek en worden grote merken gelanceerd. Ook komen kleinere memberevents, zoals workshops, diners met sterrenchefs en beauty masterclasses vaker op de agenda.

De Bijenkorf gaat nog verder inzetten op klantbeleving. Dat vertelt waarnemend ceo Maud Soppe in een interview met RetailTrends.

Naast de aandacht die de klant krijgt in de winkels tijdens het shoppen, wil het luxe warenhuis meer evenementen organiseren in zijn winkels. Die evenementen vinden plaats in alle 7 locaties van het warenhuis.

In de winkels komt live muziek en worden grote merken gelanceerd. Ook kleinere events voor members, zoals workshops, diners met sterrenchefs en beauty masterclasses komen vaker op de agenda. Deze evenmenten worden gecombineerd met de al bestaande pop-ups en andere merkactivaties op de winkelvloer.

"Alle winkels krijgen de evenementen die goed bij de vestiging en de stad passen. We zijn een planning aan het maken voor komend half jaar en dat zetten we in 2026 verder door."

RetailTrends interviewde waarnemend ceo Maud Soppe over hoe de Bijenkorf navigeert door een markt die wereldwijd onder druk staat. "Beleving is de succesformule in een uitdagende markt."

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 52.500 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ tot 66% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!