De Bijenkorf voert aantal events in alle vestigingen op
Gepubliceerd op 17 juni 2025 om 09:21
De Bijenkorf gaat nog verder inzetten op klantbeleving. Dat vertelt waarnemend ceo Maud Soppe in een interview met RetailTrends.
Naast de aandacht die de klant krijgt in de winkels tijdens het shoppen, wil het luxe warenhuis meer evenementen organiseren in zijn winkels. Die evenementen vinden plaats in alle 7 locaties van het warenhuis.
In de winkels komt live muziek en worden grote merken gelanceerd. Ook kleinere events voor members, zoals workshops, diners met sterrenchefs en beauty masterclasses komen vaker op de agenda. Deze evenmenten worden gecombineerd met de al bestaande pop-ups en andere merkactivaties op de winkelvloer.
"Alle winkels krijgen de evenementen die goed bij de vestiging en de stad passen. We zijn een planning aan het maken voor komend half jaar en dat zetten we in 2026 verder door."
RetailTrends interviewde waarnemend ceo Maud Soppe over hoe de Bijenkorf navigeert door een markt die wereldwijd onder druk staat. "Beleving is de succesformule in een uitdagende markt."