The Lekker Company haalt crowdfundingdoel van 1 ton

The Lekker Company haalt crowdfundingdoel van 1 ton

Het Nederlandse verzorgingsmerk The Lekker Company heeft via een crowdfundingcampagne 100.000 euro opgehaald. Daarmee is het doelbedrag al bereikt.

Nu het streefbedrag is gehaald, wil het merk het douchegelassortiment uitbreiden met meerdere geuren en extra dispensers in verschillende kleuren. In totaal stapten 199 particuliere investeerders in.

De campagne loopt nog een week door en het merk heeft zijn hoop gevestigd op de 200.000 euro. Dan komt er naast de productlancering ook een pop-upwinkel op Utrecht Centraal. Ook is inmiddels de voorverkoop geopend, waarmee consumenten het product alvast kunnen reserveren.

The Lekker Company, opgericht door Dewi van de Waeter, verkoopt deodorants en is inmiddels te koop bij onder meer Etos, Holland & Barrett en Albert Heijn. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!