Mother’s Earth is tijdens de bekendmaking van de categoriewinnaars van de ABN AMRO Webshop Awards 2025/2026 uitgeroepen tot beste webshop in de categorie Huishoudelijk. De bekendmaking vond plaats op het hoofdkantoor van ABN AMRO in Amsterdam, waar de organisatie tevens melding maakte van bijna 200.000 consumenten die hun mening deelden en in totaal ruim 295.000 stemmen uitbrachten.
Met de categoriewinst schaart Mother’s Earth zich bij 49 retailers die dit jaar een award in ontvangst namen; onder de nieuwe en terugkerende namen bevinden zich onder meer Carglass, X2O Badkamers, Pink Gellac, 123inkt.nl, De Online Drogist, Lidl en Starbucks. Voor webshops werd ‘Assortiment’ gemiddeld het hoogst gewaardeerde aspect; voor fysieke winkelketens was dat ‘Klantvriendelijkheid’.
Op naar de overalltitel in november
Alle categoriewinnaars dingen nu mee naar de drie overkoepelende titels: ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’, ‘ABN AMRO Webshop Awards the Netherlands’ en ‘ABN AMRO Retailer of the Year the Netherlands’. De finale en prijsuitreiking vinden plaats tijdens het Retailer of the Year Gala op donderdag 6 november 2025.
Momentum: eerder al prijs bij de Shopping Awards
Eerder dit jaar won Mother’s Earth de PayPal Best Starter Award bij de Shopping Awards 2025, een juryprijs voor veelbelovende nieuwkomers in e-commerce. De jury prees de snelle groei, professionaliteit en het onderscheidend vermogen in een drukke markt.
Over Mother’s Earth
Mother’s Earth verkoopt plasticvrije was- en schoonmaakstrips en andere huishoudreinigers met een focus op duurzaamheid en gebruiksgemak.
Mother’s Earth wint categorie ‘Huishoudelijk’ bij ABN AMRO Webshop Awards 2025/2026
Gepubliceerd op 18 september 2025 om 11:54
Reacties 0