Als bedrijf wil je online en op de sociale media een zo groot mogelijk bereik creëren. Daarbij helpt het natuurlijk als je als oprichter en ceo actief bent. De media opzoeken en influencers opzoeken zorgt ook voor extra bekendheid, maar de kracht van de eigen medewerkers wordt vaak onderschat.
Het enthousiasme van de medewerker is voor de buitenwereld vaak de graadmeter voor hoe jouw merkmissie wordt beleefd. Toch helpt het niet als je de medewerkers dwingt om generieke posts te delen. Iedereen die hen kent, prikt daar doorheen.
Toch zijn er wel manieren om dit goed te doen. Deze infographic van Giraffe Social Media geeft je tips hoe je jouw personeel kunt motiveren om online betrokken te zijn bij je merk en verhalen te delen waar ook zij trots op zijn.
Als bedrijf wil je online en op de sociale media een zo groot mogelijk bereik creëren. Daarbij helpt het natuurlijk als je als oprichter en ceo actief bent. De media opzoeken en influencers opzoeken zorgt ook voor extra bekendheid, maar de kracht van de eigen medewerkers wordt vaak onderschat.
Het enthousiasme van de medewerker is voor de buitenwereld vaak de graadmeter voor hoe jouw merkmissie wordt beleefd. Toch helpt het niet als je de medewerkers dwingt om generieke posts te delen. Iedereen die hen kent, prikt daar doorheen.
Toch zijn er wel manieren om dit goed te doen. Deze infographic van Giraffe Social Media geeft je tips hoe je jouw personeel kunt motiveren om online betrokken te zijn bij je merk en verhalen te delen waar ook zij trots op zijn.
