Ikea mikt op Duitse oudjes

Ikea Duitsland meet zich een ander marketingprofiel aan. De meubelzaak richt zich niet langer op jongeren die voor het eerst een woning inrichten, maar op de groeiende groep ouderen. De nieuwe doegroep Ikea is minstens veertig jaar.

De groep starters op de Duitse woningmarkt is voor het Zweedse concern niet groot genoeg om aan de beproefde formule vast te houden. Verwacht wordt dat vestigingen in andere landen met een vergrijzende bevolking dezelfde koers gaan varen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!