Verdeeldheid over klantvriendelijkheid

Er bestaat verdeeldheid over de klantvriendelijkheid van de Nederlandse winkeliers. Uit een onderzoek bleek onlangs dat Nederlandse winkeliers relatief klantvriendelijk zijn. Op de stelling “Nederlandse winkelier is vriendelijk”, op het Forum van RetailNews.nl antwoordde 50 procent echter ontkennend. Volgens hen is er nog een lange weg te gaan qua klantvriendelijkheid.

Tegelijk antwoordde 40 procent iets heel anders: “Ja, de klant mag zijn handjes dichtknijpen met de winkeliers hier.” Tien procent zat tussen die twee meningen en, en vond dat Nederlandse winkeliers het weliswaar behoorlijk goed doen qua klantvriendelijkjheid, maar dat er desondanks nog genoeg ruimte is voor verbetering.

Reageer ook op de stelling van deze week: “Meer maatregelen tegen winkelcriminaliteit.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!