Verleid de klant in het pashokje

In de lange rij nieuwe reclamemedia zijn nu ook de paskamers van fashion retailers aangesloten. Deze maand introduceert Brands United Media deze nieuwe vorm van reclame in de pashokjes van onder meer Sissy-Boy, Vero Moda, Only, America Today, Livera en Cool Cat. Het gaat daarbij om ruim tweeduizend paskamers, voor zowel mannen, vrouwen als kinderen.

De aftrap zal worden verricht door Mastercard, dat een variant van zijn Priceless-campagne in de kleedhokjes brengt. In Nederland ligt het initiatief voor de actie bij Universal Media, Mastercards mediabureau.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!