49% maandelijks naar de bakker

49 procent van de consumenten bezoekt minstens een keer per maand de ambachtelijke bakker. Daarmee zijn bakkerijen de populairste speciaalzaken. Dat blijkt uit het onderzoek ConsumentenTrends 2006 van het CBL.

Andere speciaalzaken scoren minder; 34 procent van de respondenten doet maandelijks de slagerij aan, 28 procent de groentewinkel, 23 procent de slijterij en 21 procent loopt maandelijks bij de visboer binnen. Het bezoek aan speciaalzaken daalt verder. In 2003 bezocht de consument nog 2,6 speciaalzaken per maand, nu is dat slechts 2,3.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!