Heineken gebruikt voetbal voor narrowcasting

Heineken verlengt zijn sponsorcontract voor het Nederlands elftal tot na het WK van 2010 in Zuid-Afrika. Naast de normale sponsoractiviteiten laat het verlengde contract de brouwer ook toe beelden van het Nederlands elftal te gebruiken op zijn narrowcastingnetwerk ON. Ook over historisch beeldmateriaal mag Heineken vrij beschikken.

ON is ontstaan uit een samenwerking van Heineken en KPN. Het netwerk van narrowcasting voorziet televisieschermen in de horeca van reclamebeelden.

Meer nieuws op de scheidslijn tussen retail en technologie, leest u op onze zustersite RetailTech.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!