Merkkleding-avond à la Tupperware

Fashionmerken in de Verenigde Staten hebben er een nieuwe verkoopmethode bij: de mode-Tupperware-party. Deze zogenaamde sample sales richten zich op de gemiddeld bemiddelde, relatief jonge vrouw. Merken als Lancome, American Express en PepsiCo hebben zich al aan de trend verbonden.

De bezoeksters komen via de site budgetfashionista.com of het boek ‘How to be a budget fashionista’ van Kathryn Finney op het spoor van de feestjes. De business zou inmiddels al goed zijn voor een miljardenomzet, aldus de marktonderzoeker NPD Group. Modemerken beschikken via de sample sales inmiddels ook al over de gegevens van 200.000 potentiële klanten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!