Benjys recessie-antwoord op dure koffieketens

Broodjesketen Benjys is de eerste serieuze concurrent van koffieketens als Starbucks, Caffe Nero en Coffee Republic. Door de economische recessie zijn deze ketens zelfs voor werknemers in de Londense City aan de dure kant geworden. Benjys is in deze marktverschuiving gesprongen met een cappuccino en koffie verkeerd voor £ 0,99 per kop. Dit is de helft van de prijzen bij de gevestigde koffieketens. "Veel koffiedrinkers willen geen sofa’s of draadloze internettoegang of duizend soorten siroop. Ze willen kwaliteitskoffie voor een goede prijs", meent Benjys bestuursvoorzitter Ian Rickwood bij de introductie van de Benjys koffie in de 65 Londense franchisevestigingen van deze broodjesketen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!