“De afdeling Marketing Services onderzoekt continu de ontwikkelingen en kansen op het gebied van Captive Audience Networks, oftewel manieren om de aandacht van bezoekers te trekken en deze te interesseren in de getoonde boodschap”, aldus de uitleg van POSTV. Het bedrijf zegt hierdoor zijn Instore TV-projecten, zowel goed te kunnen laten aansluiten bij wat adverteerder en retailer voor ogen hebben. “In het geval van Media Markt heeft dit geresulteerd in een hoge waardering.” Op Media Markt TV is een mix te zien van sport, videclips, filmtrailers, bloopers en natuur, afgewisseld met commerciële boodschappen.
Het hoofd marketing van Media Markt, Joost Christiani: voegt toe: “Ons Instore TV-kanaal heeft onder meer tot doel om rust en sfeer in de winkels te brengen en de consument te voorzien van nuttige informatie. POSTV heeft een perfecte mix gevonden tussen ontspanning en commerciële boodschappen.”
Onlangs werd nog bekend dat Media Markt de meeste narrowcasting-schermen heeft van alle grote retailers: 4.500 in totaal.
Zie voor meer nieuws op de scheidslijn tussen retail en technologie RetailTech.nl
Reacties 0