Het woord is aan de broeken

Broeken van het Franse Uranium, met soepele miniatuurschermen, zijn het nieuwste narrowcastingwapen.

Vandaag in de vijfde editie van de wekelijkse RetailTrends Media-nieuwsbrief. En verder – onder meer:

- Dick Boer: “Pilotwinkels in koelkast”
- “Prijs niet eerste wapen van DA”
- Narrowcasting in de moskee
- Topcollege: supply chain logistics
- Discounters door de ogen van de consument
- Fashion Factory met Frans Molenaar

Let op: abonnees van de RetailNews- en RetailTech-nieuwsbrieven ontvangen deze e-mailbrief niet meer automatisch. Wilt u toch op de hoogte gehouden worden via RetailTrends Media? Klik dan op de link “Klik hier om uw profiel te wijzigen”, onderaan iedere nieuwsbrief. Aanmelden kan ook door hier te klikken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!