12% omzetgroei luxebedrijf LVMH

Het luxeconcern LVMH – Louis Vuitton, Moët en Hennessy – heeft een goede eerste helft van 2006 achter de rug. De omzet groeide met twaalf procent tot 6,97 miljard euro. Alle bedrijfsonderdelen noteerden groei.

“In de tweede helft van dit jaar zal LVMH zich concentreren op een vergroting van het marktaandeel van de belangrijkste merken in opkomende economische regio's en verschillende nieuwe producten lanceren,” aldus een verklaring van het concern.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!