Effect van narrowcasting gemeten

DS-IQ meet het marketingeffect van narrowcasting via een digitaal platform van Scala. Vandaag in de wekelijkse RetailTrends Media-nieuwsbrief. Verder – onder meer - in deze nieuwsbrief:

- Opvoeding bepaalt klantengedrag
- Vastgoedmarkt haalt onderste uit de KAN
- De fijne kneepjes van e-commerce
- 3D Marketing
- Self checkout remt impulsaankopen

Wilt u wekelijks gratis op de hoogte gehouden worden via RetailTrends Media? Klik dan hier. Aanmelden kan ook door op de link “Klik hier om uw profiel te wijzigen” te klikken, onderaan iedere nieuwsbrief.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!