Franchiseketen Hypotheekdesk streeft naar omzet van meer dan 1 miljard euro
Gepubliceerd op 3 december 2004 om 00:00
De franchiseketen Hypotheekdesk telt momenteel 25 aangesloten assurantiekantoren. Formulemanager Carlo van Rienen streeft ernaar het aantal leden uit te breiden en op termijn op groepsniveau een omzet van meer dan 1 miljard euro te boeken. De Hypotheekdesk, die in 1995 werd opgericht, is een `soft franchise` organisatie die de aangesloten leden zoveel mogelijk zelfstandigheid laat. Zij werken onder hun eigen naam, maar gebruiken het imago van het kwaliteitslabel Hypotheekdesk. Van een pure inkoopketen heeft Hypotheekdesk zich ontwikkeld tot een organisatie die als eenheid opereert en de leden ondersteunt met marketingactiviteiten. De Hypotheekdesk stelt kwaliteitseisen aan de aangesloten assurantiekantoren. De formule biedt diverse opleidingen, waarvan een deel door eigen medewerkers gebeurt en een deel uitbesteed wordt. Van de deelnemers aan de Hypotheekdesk is 90% assurantietussenpersoon en 90% van hen is Erkend Hypotheekadviseur. Hypotheekdesk streeft ernaar dat alle kantoren het Keurmerk Hypotheekmiddeling behalen. De Hypotheekdesk werkt samen met 21 geldverstrekkers en zeven levensverzekeraars.
Reacties 0