Klanten noemen vaak terug moeten bellen zonder resultaat als grootste irritatie

Bijna alle consumenten hebben er een hekel aan als ze bedrijven eindeloos moeten bellen om iets gedaan te krijgen. Het Britse Consumer Intelligence vroeg respondenten de mate van ergernis over specifieke vormen van contact met bedrijven een cijfer te geven van 1 tot 5. Steeds terug moeten bellen scoorde bij 95,2% van de deelnemers het hoogst, een 4 of een 5. Hierna werden genoemd: call center-medewerkers die niet weten waar je het over hebt (90,7%), bedrijven die nooit terugbellen (89,2%), weggeraakte informatie over jou als klant (86,9%), eindeloos gegevens moeten herhalen (86,8%), computers die de telefoon beantwoorden (81,1%), producten die niet doen wat ze beloven (80,8%), rijen bij de kassa zonder dat er nieuwe kassa`s geopend worden (70,4%), websites die niet aangeven hoe met het bedrijf in contact te komen (68,8%), een geleverd product dat het niet doet (67,3%), domme winkelbedienden (59,6%), onhandige openingstijden (54%), medewerkers die iemand moeten roepen om een beslissing te nemen (47,9%), mailings van bedrijven (39,5%), herindeling van winkels (31,1%) en e-mail (23,2%). Dit laatste punt scoorde opvallend laag.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!