25% minder Guiness voor Ieren

Guiness, een nationaal symbool van Ierland verkoopt vlot in het buitenland, maar niet in eigen land. De verkoop daalde de voorbije acht jaar met 25 procent. De terugval inspireert enkele aanhouders zelfs om te verkondigen dat ze biermerk beter verkopen.

De Ierse brouwer sloot in 2004 al de Park Royal brouwerij in Londen, na dalende verkoopcijfers in Ierland. Sommige Ieren verklaren het tanende succes van Stout door zijn status als “oudemannendrank”. Anderen denken dat de stijgende populariteit van wijn Guiness nekt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!