Customer Value: 'meet the consumer'

De consument is in de toekomst steeds moeilijker te binden. Als voorloper op het gebied van nieuwe informatiemedia heeft Nederland een bevolking die verveeld raakt door krantenadvertenties, maar wel kan verleid worden door e-marketing en narrowcasting.

Ook dit jaar wordt de nieuwe consument in al zijn facetten gepresenteerd op het jaarlijkse Customer Value Event. Dit innovatieve evenement vindt plaats in de Beurs van Berlage te Amsterdam, op 21 september 2006. Uit het congres van vorig jaar is gebleken dat marketeers in de snel veranderende wereld vooral meer behoefte hebben aan een harde onderbouwing van hun aannames over het gedrag van de consument. Dit jaar zoekt het Customer Value Event meer de praktijk: dus geen traditioneel slaapcongres met 'Powerpoint-sprekers' en een zaal vol kijkend publiek, maar een Innovatie Informatiemarkt met hoge mate van kennisuitwisseling.

Zie voor meer informatie RetailAgenda.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!