Villeroy & Boch gebruikt lifestyle voor indeling showroom
Gepubliceerd op 8 december 2004 om 00:00
In september 2004 opende Villeroy & Boch een vernieuwde showroom in Utrecht, waarbij een nieuw concept werd geintroduceerd. De showroom heeft een indeling gemaakt in vier verschillende lifestyles. Zo kenmerkt de zogenaamde Subway-collectie zich door strakke lijnen en keramische producten. Daarnaast is er veel aandacht aan esthetiek besteed, waarbij de aandacht duidelijk ligt op producten die voor het midden- en hogere marktsegment zijn bedoeld. De nieuwe indeling van de Utrechtse showroom schenkt bovendien veel aandacht aan de presentatie van het beroemde serviesgoed van V&B, accessoires, bestekken en relatiegeschenken. Bij de opening van de nieuwe showroom bleek vooral de toegankelijkheid van het nieuwe concept: elk product staat op zichzelf, maar is in combinatie met andere producten toch weer onderdeel van een eigen identiteit. Villeroy & Boch heeft sinds 1990 een beursnotering in Nederland. Het bedrijf is in 125 landen vertegenwoordigd dankzij eigen verkoopmaatschappijen en importeurs. De onderneming heeft vier divisies, te weten Tableware, Badkamers, keuken en tegels, Wellness en Project Business.
Reacties 0