Goede Waar & Co test de bewustheid bij het winkelen

De consumentenclub Goede Waar & Co heeft een test ontwikkeld waarmee de bewustheid van consumenten bij het winkelen kan worden getoetst. Aan deze Consumenten Quotiënt – test (CQ-test) hebben 3.000 personen meegedaan. Eric Cantineau (39) behaalde de hoogste score en mag zich nu de Slimste consument van Nederland noemen. Cantineau zegt over het behalen van deze titel in het AD: "Waakzaamheid. Het is mijn tweede natuur. Je moet je wapenen tegen hypes en reclame. Producten die op ooghoogte staan zijn duurder dan die in ‘lagere’ schappen. Maar duurder is niet beter. Ik vaar ook niet blind op merknamen. Een onbekend merk is goedkoper en vaak even goed."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!